gymnasticsforever

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Felicia Walter - 1 januari 2014 22:09

Hej alla fina! Är sjukt ledsen att ja inte har bloggat på länge, tog ett uppehåll men har tänkt att börja igen, hade ni kul på nyår? Jag hade iallafall fett kul med mina systrar, sjukt glad att jag har dom! 2013  har varit ett jävla skitår som ja inte ens vill komma ihåg, kan knappt komma på en ändå bra sak med det där året.. Förutom när jag träffade mina älsklingsvänner i Skåne på en fotbollscup oh när jag såg One Directions film ''This is us''. Shit vad vi grät den kvällen! De kommer t sverige snart och jag har fortfarande ingen biljett:( I Lördags var ja i Växjö på gymnastikläger, känns som jag har utvecklats en hel del detta året, fått till mina dubbelvolter, helskruvar och flickisar, har oxå övat en hel del på rondat flickis salto, så den sitter väldigt bra just nu, övar på att få till den på marken också, går mindre bra men det ska nog gå snart! Ni får ha att såååå bra, puss:**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


GYMNASTICSFOREVER

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Till alla gymnaster, vilket är läskigast att göra?
 Flickis
 Salto
 Volt
 Handvolt
 Brygga/walkovers

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards