gymnasticsforever

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

mycket träning, skola osv..

Av Felicia Walter - 13 februari 2013 19:30

Hej! 

Jag vet, jag är väldigt ledsen för att jag har inte bloggat på minst en vecka nu, tror jag? Men iallafall, orsaken till detta är att jag har tränat mycket mycket hårt, varje dag och liksom inte hunnit med något annat än att träna och gå i skolan.

Jag har tränat mycket på mina flickisar (bakåthandvolter) Just nu går det ganska bra och jag tränar också på piroetter, även kallas floats på engelska.

Jo det går till såhär, att först gör du 3 vanliga piroetter med ett uppsträckt ben, efter det gör du 'floaten' då du snurrar 2 gånger med benet nere vid den andra utan att sätta i foten någon gång, alltså snurra på tårna 2 hela varv utan att sätta i resten av foten. Sedan går du upp med benet, fast ännu längre upp och snurrar 2 varv, slutar med att ställa ner foten snyggt bakom den andra foten. Det är bara till att öva, och bli inte besviken om du inte klarar det direkt för det är ganska svårt ;) 

LYCKA TILL! Jag ska skriva imon, jag lovar! Ni får faktiskt lita på mig denna gången! Ha det bäst. :*

 
 
becka

becka

14 februari 2013 11:54

Nice blogg! XD
Jag har bara en liten fråga om du vill gå med i real change?!
Detta är en grupp som jag ar skapat för att förbättra bloggvärlden, och det skulle vara sjukt kul om du ville vara med. Detta är absolut inget måste men kika järna in på länken ovan och läs mer. // Kramisar Becka

http://www.beckapersson.blogg.se

Felicia Walter

3 juni 2013 18:01

Haha tack så mycket, jag ska kolla och kommer antagligen gå med, kram! Och tack för att du kollat på min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Walter - 1 januari 2014 22:09

Hej alla fina! Är sjukt ledsen att ja inte har bloggat på länge, tog ett uppehåll men har tänkt att börja igen, hade ni kul på nyår? Jag hade iallafall fett kul med mina systrar, sjukt glad att jag har dom! 2013  har varit ett jävla skitår som ja int...

Av Felicia Walter - 26 juni 2013 14:13

Hej alla! Somsagt förlåt igen för att jag inte skrivit på länge, har haft fullt upp med allting. Hade ni roligt på midsommar? Det hade inte jag, har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv.. tror jag iallafall;) Jag har varit med Hanna, och vi r...

Av Felicia Walter - 9 juni 2013 22:20

Hej, detta får bli ett väldigt snabbt inlägg, men jag har haft fullt upp hela helgen, badat jätte mycket, varit med massa kompisar, spelat match mot FKK (karlskrona) förlorade tyvärr, beställt studsmatta idag, skriver mer om studsmattan imon! Sov s...

Av Felicia Walter - 4 juni 2013 20:09

Hej igen! :) Mår mycket bättre nu så har faktiskt varit ute och tränat lite, även fast jag igentligen inte får.. Övade på min dubbelflickis, och går faktiskit jävligt bra! Imon måste jag till skolan eftersom att vi ska rensa ut allt i vårat skåp oc...

Av Felicia Walter - 4 juni 2013 14:58

Hej alla! Har varit hemma idag också och kan antagligen inte gå till skolan imorgon heller.Och jag har inte tränat nu på minst 3 dagar och det känns hemskt eftersom att jag brukar träna minst 4-5 timmar om dagen.. Hur har er dag varit då? :) Snälla...

Presentation


GYMNASTICSFOREVER

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Till alla gymnaster, vilket är läskigast att göra?
 Flickis
 Salto
 Volt
 Handvolt
 Brygga/walkovers

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards