gymnasticsforever

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Skolan..

Av Felicia Walter - 28 januari 2013 20:11

Hej allihopa!

Idag hade jag bråttom på morgonen, vaknade vid halv åtta så hann knappt inte göra någonting. Slutade med att jag kom till skolan när klockan var 7minuter över 8, vi börjar tio över. Men jag hann tillslut, fick springa och hämta mina saker i skåpet men jaja mitt fel. Vi har haft idrott idag, eftersom väldigt många var sjuka fick vi göra lite vad vi ville. Såklart valde jag och min bästa kompis gymnastik.

Tråkigt nog har min kompis skadat ryggen och kan därför inte vara med och göra någonting så hon fick lära mig lite saker istället. Vi övade mycket plint, brygga och handstående. Som ni säkert vet så får/kan man inte göra så svåra grejer i skolan utan att lärarna blir skitarga. Tycker det är löjligt! Jag gör ju ändå bara det jag kan.Hade 5 minuter på mig att duscha och klä på mig innan bussen gick, vi slutade fem i 2 och bussen går 2. Jag och min kompis Manda åkte hem och pratade om allt möjligt som vi brukar göra, hade lite till gymnastik, och sen kollade vi på One Direction resten av tiden. Pappa kom och hämtade mig vid 7 någon gång, eftersom vi har mycket läxor och skit denna veckan som jag måste göra klart. Nu ska jag göra mig iordning, äta lite och sen tänkt att lägga mig. Har haft ont i halsen och i huvudet idag så måste vila lite. Förlåt om detta blev ett väldigt långt inlägg menmen..

Sov så gott så hörs vi imon!

Nattinatti   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Walter - 1 januari 2014 22:09

Hej alla fina! Är sjukt ledsen att ja inte har bloggat på länge, tog ett uppehåll men har tänkt att börja igen, hade ni kul på nyår? Jag hade iallafall fett kul med mina systrar, sjukt glad att jag har dom! 2013  har varit ett jävla skitår som ja int...

Av Felicia Walter - 26 juni 2013 14:13

Hej alla! Somsagt förlåt igen för att jag inte skrivit på länge, har haft fullt upp med allting. Hade ni roligt på midsommar? Det hade inte jag, har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv.. tror jag iallafall;) Jag har varit med Hanna, och vi r...

Av Felicia Walter - 9 juni 2013 22:20

Hej, detta får bli ett väldigt snabbt inlägg, men jag har haft fullt upp hela helgen, badat jätte mycket, varit med massa kompisar, spelat match mot FKK (karlskrona) förlorade tyvärr, beställt studsmatta idag, skriver mer om studsmattan imon! Sov s...

Av Felicia Walter - 4 juni 2013 20:09

Hej igen! :) Mår mycket bättre nu så har faktiskt varit ute och tränat lite, även fast jag igentligen inte får.. Övade på min dubbelflickis, och går faktiskit jävligt bra! Imon måste jag till skolan eftersom att vi ska rensa ut allt i vårat skåp oc...

Av Felicia Walter - 4 juni 2013 14:58

Hej alla! Har varit hemma idag också och kan antagligen inte gå till skolan imorgon heller.Och jag har inte tränat nu på minst 3 dagar och det känns hemskt eftersom att jag brukar träna minst 4-5 timmar om dagen.. Hur har er dag varit då? :) Snälla...

Presentation


GYMNASTICSFOREVER

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Till alla gymnaster, vilket är läskigast att göra?
 Flickis
 Salto
 Volt
 Handvolt
 Brygga/walkovers

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards